Klacht: Het instaleren van leidingen

op 12 oktober 2011 over Keuken Kampioen in de categorie Keukenleveranciers

Hallo, wij hebben in 2008 een complete keuken gekocht bij keukenkampioen, en hebben er voor gekozen dat via keuken kampioen de leidingen, gas water en elektra zouden worden aangelegd.
Er is toen door hun een instalatie bedrijf ingeschakeld uit Wolvega die op een goedkope en zeer slordige manier alles heeft geinstaleerd, dat houd in dat er met gebruikte koper leidingen van 4 stukken de gas leiding aan elkaar is gesoldeert en met knelkoppelingen is vast gezet.
Teven heeft dit bedrijf mijn stukje pvc buis dat uit de grond kwam van de riool tot de grond aan toe heeft afgezaagd.
Nu het volgende, de instalateurs van keuken man heeft de keuken geplaatst en gewoon de afvoer van de vaatwasser en spoelbak aangeloten op de riool, met een stukje pvc en wat kit er om heen gesmeerd.
Goed het heeft drie jaar daargezeten tot het afgelopen weekend dat ik een behoorlijke lekkage had,en waterschade ik heb toen de plinten van de keuken er af gehaald en heb, tot mijn verbazing geconstanteerd dat alle elektrische draden en stekker dozen op de grond in het water lagen, levens gevaarlijk.
Ik heb geprobeerd verhaal te gaan halen bij keuken kampioen maar wordt van het kastje naar de muur gestuurd, en moet het zelf maar oplossen want er wordt hier maar een jaar garantie opgegeven werd mij gezegd, en moest het daarmaar mee doen.
Ik ben dus ook met hoge bloedruk en een hele grote hamer naar een vesteging geweest hier bij onz in de stad, en heb gezegd dat ik mij niet laat behandelen als een klein kind en dat zij dit moeten oplossen zoniet dan volgen er maatregelen. ik had de politie al op de hoogte gesteld van mijn actie!!!!!
Goed de mensen daar kunnen er ook op dat moment niets aan doen,maar hebben er wel voor toegezegd dat de regio maneger en de directie nu op de hoogte zijn van dit voorval.
Deze mensen zullen nu nog contact opnemen met mij, dus afwachtem maar weer.
Wordt vervolgd.

Dat mijn elektrische leidiningen van de grond af zijn en dat mijn riool nu fatsoenlijk en goed gemaakt gaat worden.
Zonder hogebloeddruk te krijgen.

6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Keuken Kampioen in behandeling genomen

6 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Keuken Kampioen een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Keuken Kampioen

Heeft op 11 juli 2012 om 14:00 geantwoord

Geachte heer, mevrouw,

Sinds kort behandelen wij klachten op klacht.nl
Helaas is uw melding van lang geleden.
Uiteraard mijn excuses namens Keuken Kampioen en ik verwacht dat een en ander reeds is opgelost?

Met vriendelijke groet
KEUKEN KAMPIOEN BV

Evelyn Coppens
directiesecretariaat Keuken Kampioen

Alle klachten die gemeld zijn door Minze