Klacht: Wij zijn gesloten

op 24 januari 2011 over Het Hobbyhuis in de categorie Hobby winkels

Rond 16:45 vertrokken vanuit goes zuid, moest nog gauw wat verf hebben. Toen zat het wat tegen met het verkeer onderweg naar het centrum. Kom stipt op sluitingstijd (17:00)aan, deur was nog open maar ik kwam niet meer binnen, voor niks parkeergeld betaald en benzine voor niks verreden heen en terug. Wat een service,Ik weet het ik was te laat maar ik vind dit niet meer kunnen tegenwoordig. Als ik dit bij mijn baas flik lig ik er gelijk uit. Als ze toch met het internet shoppen willen concureren dan moeten ze toch een andere instelling zien te krijgen. Ik ga in het vervolg mijn hobbyspullen op het internet bestellen. Het gaat u goed hobby huisje.

Gewenste oplossing

Geen idee

Bericht van Het Hobbyhuis

8 jaren geleden - Een klacht krijgen is nooit leuk we zullen ook altijd proberen deze op te lossen, maar ik vrees dat we hier weinig aan kunnen veranderen. We zijn 6 dagen per week (45 uur) geopend. Nog ruimere openingstijden zijn voor ons als kleine zelfstandige niet haalbaar. Onze openingstijden staan duidelijk vermeld op de winkeldeur & website. Uit de beelden van de camerabewaking blijkt dat u duidelijk na 17.00u aankwam. Als we de openingstijden niet handhaven is het einde zoek.

Alle klachten die gemeld zijn door Arie123