Klacht: Het geld nog steeds niet terug!!

op 10 mei 2017 over TicketPlan in de categorie Ticketbedrijven

Ik heb op 12-12-2016 twee kaarten gekocht voor Music Show Scotland, die op 01-04-2017 heeft plaats gevonden. Helaas heb ik de kaarten moeten annuleren. Gelukkig had ik een annuleringsverzekering afgesloten. De reden waarom ik helaas die dag niet kon gaan, is dat ik op 13-02-2017 plotseling ben geopereerd. Denk je nou werkelijk dat ik het geld terug heb gekregen.. NEE!!! Ik heb alles al een tijdje via de annuleringsverzekering lopen (TicketPlan Refunds). Ik heb zelfs de originele kaarten netjes op tijd terug gestuurd. Met daarbij een bewijsbrief van de behandelde arts dat ik 01-04-2017 echt niet aanwezig kon zijn. Nu word ik elke keer van het kastje naar de muur gestuurd, omdat ik niet genoeg bewijs zou hebben etc. Waarom heb ik überhaupt een annuleringsverzekering afgesloten?! Ik heb in korte tijd ook al meerdere malen contact gehad met de Nationale Theaterkassa, hier heb ik de kaarten namelijk besteld. Er word van alles beloofd. Maar we zijn inmiddels alweer een tijdje verder en ik heb nog steeds mijn geld niet terug.

Zodra ik het bedrag van €129,60 op mijn rekening zie staan.

Alle klachten die gemeld zijn door Melanie H