Klacht: Het gaat nooit goed altijd problemen elke keer weer

op 19 februari 2018 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Mijn pakket zou vrijdag bezorgd worden tot 12 uur, maar de track en trace bleef tot 20:00 staan dat het nog bezorgd moet worden dus even later staat er dat het bezorgd is,

maar er is geen code dus ik heb gebeld en de afspraak is dat ik de code vanavond of morgenochtend krijg dus,

nu is het zaterdag 12:15 weer gebeld word mij vertelt dat de mail verzonden is en het kan een uur duren voor dat het er is of soms wel dagen wordt mij uitgelegd en als je het niet hebt gehad dan sturen we het maandag opnieuw, volgens mij kan ik er vanuit gaan dat ik me pakketje nooit meer krijg,

ook wil ik er bij toevoegen dat ik al 3 keer een bezorger de niet thuis brief in de brievenbus heb zien gooien en zien wegrijden
waarop ik dus 3x op me pakketje moest wachten.

Ik denk voor mij dat Dhl afgelopen is ik kijk voortaan voorzichtig waarmee bezorgd wordt .

Ik denk na 4 x problemen achter elkaar dat het afgelopen is en ik niet meer met dhl laat bezorgen.

7 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van DHL

7 maanden geleden - Goede middag, Bedankt voor uw bericht. U geeft aan geen code te hebben ontvangen voor het afhalen van uw pakket. Kunt u mij de traceercode van deze zending toesturen? Dan kan ik voor u nakijken wat de status op dit moment is. Alvast bedankt voor deze informatie. Met vriendelijke groet, Janneke DHL Parcel Webcare

DHL

Heeft op 19 februari 2018 om 13:48 geantwoord

Goedendag,

Wij hebben helaas geen reactie meer van u gekregen. We gaan er derhalve vanuit dat deze klacht inmiddels al is afgehandeld of langs een andere weg dan via deze website voor u in behandeling is genomen. Wij sluiten daarom bij dezen de klacht hier op de website.

U kunt na het sluiten van de klacht eventueel nog een cijfer geven en een reactie plaatsen. Mocht de klacht in feite nog niet zijn opgelost, dan kunt u contact met ons opnemen via https://www.dhlparcel.nl/nl/contact-particulier. Wij kijken dan graag alsnog of we samen met u tot een gepaste oplossing kunnen komen.

Wij hopen u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.

Met vriendelijke groet, Het DHL Parcel webcare team

Heeft op 19 februari 2018 om 14:34 geantwoord

Welke oplossing?

Alle klachten die gemeld zijn door Bmarjo