Klacht: Het gaat heel snel

op 10 augustus 2016 over MKB Clickservice in de categorie Marketingbedrijven

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Gisteren 9/8/2016 contract getekend en later toch denken wat heb ik gedaan. We zijn een beginnend bedrijf en zijn op een een of andere manier toch in de sluwe verkooptechnieken getrapt. Alles gaat heel snel en er worden gouden bergen beloofd. De recensies en klachten liegen er niet om. Om er zeker van te zijn dat ze niet `zogenaamd´ de mail niet op tijd ontvangen hebben post ik dit nu hier.

Gewenste Oplossing:

Als ons contract kostenloos word ontbonden omdat we binnen 3 dagen opgezegd hebben.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar MKB Clickservice over deze klacht.

Reactie van de melder van de klacht dewaard

5 maanden geleden - Ondertussen een aangetekende mail via rpost verstuurd, even afwachten.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door MKB Clickservice in behandeling genomen

Bericht van MKB Clickservice

5 maanden geleden - Beste dewaard, Wij hebben uw annulering ontvangen. De afdeling administratie heeft uw aanvraag in behandeling genomen. Met vriendelijke groet, MKB ClickService

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat MKB Clickservice een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

MKB Clickservice

Heeft op 10 augustus 2016 om 14:53 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste dewaard,

Uw overeenkomst is definitief geannuleerd. De afdeling administratie heeft u een bevestiging gestuurd.

Met vriendelijke groet,

MKB ClickService

Alle klachten die gemeld zijn door dewaard