Klacht: het doordrukken van een te hoge mnd betalingstermijn

op 01 juli 2016 over Directpay in de categorie Betalingsdiensten

directpay had van de firma Otto een schuld overgenomen waarvoor wij dan maandelijks een bedrag moeten betalen. Het bedrag wat wij zouden moeten betalen volgens directpay is echter veel te hoog voor ons.
Wij kunnen maximaal €80 per maand betalen (wat ongeveer het maandbedrag was, wat we toen aan de firma otto betaalde).

directpay eist echter bijna tweemaal zoveel en dat kunnen wij niet opbrengen. Ondanks herhaalde pogingen van onze kant, willen ze van geen wijken weten en blijven vasthouden aan hun maximaal aantal termijnen.

Wij zijn tevreden als het maandbedrag op €80,- of lager wordt gezet.
We zitten financieel in een uiterst moeilijke situatie en kunnen zelfs dit bedrag met moeite bij elkaar krijgen.
We kunnen dan op 20 juli een kleine aanbetaling doen en pas op 20 augustus de 1e termijn van €80,- betalen.

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Directpay over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Directpay in behandeling genomen

Bericht van Directpay

1 jaar geleden - Geachte heer/ mevrouw, Uw klacht is doorgezet naar de juiste afdeling. Zij nemen uw klacht verder in behandeling. Zij zullen middels een privébericht contact met u opnemen. Indien u nog verdere vragen of opmerkingen hierover heeft dan verzoeken wij u om middels een privébericht contact met ons op te nemen. Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

10 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Directpay een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Directpay

Heeft op 24 januari 2017 om 14:40 geantwoord

Alle klachten die gemeld zijn door jluser