Klacht: Het aller slechtste bedrijf van Nederland

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Aangegeven levertijd tussen 8 – 12 weken. Bed en bank gekocht totaal 2000 Euro. 16 weken later niks geleverd. Onbeschofte customer services medewerkers, totaal niet geïnteresseerd, boeit hun ook totaal niks. Wil je je geld terug? Vergeet het maar. Je moet een email sturen waarna je nooit niks meer hoort. Ik ben iedere dag gaan bellen, elke keer wordt er gewoon gelogen aan de telefoon. Producten worden in Turkije gemaakt, containers komen niet aan, of worden wekenlang vastgehouden door de douane. Reden kan ik me wel voorstellen.

Gewenste Oplossing:

Dat er nooit een mens nog wat koopt en als het bedrijf failliet verklaard wordt!

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Decor wonen & slapen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Decor wonen & slapen nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door The Inbound Factory