Klacht: hertog jan bier

op 16 februari 2018 over Hoogvliet in de categorie Supermarkten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Hoogvliet over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Hoogvliet in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Hoogvliet een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Hoogvliet

Heeft op 17 februari 2018 om 17:06 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer en mevrouw L'Amie,

Hartelijk dank voor uw klacht via klacht.nl.

Wij vinden het vervelend om te lezen dat de 500 ml blikken Hertog Jan niet verkrijgbaar waren in onze winkels. Wij hebben zojuist telefonisch contact met u gehad en wij gaan hier verder voor u achteraan. Zodra wij een reactie hebben van onze inkoper nemen wij opnieuw contact met u op.

Met vriendelijke groet,
Stefanie Spierenburg-van Eijk
Hoogvliet klantenservice

Heeft op 18 februari 2018 om 10:52 geantwoord

Er is nog geen oplossing

Alle klachten die gemeld zijn door boy12345