Klacht: Herstel/retour zonder reden

op 04 augustus 2016 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Brief gestuurd naar een correct Postbus en gelijk terug ontvangen als hersel/retour
Op de retour sticker staat heel dadelijk van de postbode geschreven
de juiste adres van de ontvanger.
Geen enkele reden retour is gemarkeerd.
Dus wat ik moest de geadresseerde opbellen om zijn adres de checken, en brief opnieuw sturen.

Voor wie zijn de telefoon kosten , nieuw enveloppe , nieuw postzegel ?
Ik zou tevreden kunnen zijn, als tenminste de Postbode een reden had gemarkeerd, om deze klacht te vermijden.

7 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Heeft op 04 augustus 2016 om 12:15 geantwoord

Geachte heer Sanchez Santorro,

Hartelijk dank voor uw melding op deze website. U geeft aan dat een door u verzonden poststuk ten onrechte bij u retour is bezorgd, zonder dat er een reden is aangegeven op de zending. Ik kan me voorstellen dat u hier niet blij mee bent en bied u hiervoor allereerst mijn excuses aan.

Uw melding heb ik doorgegeven aan de leidinggevende van de afdeling bezorging. Hij zal dit met de verantwoordelijke bezorgers bespreken en de situatie onderzoeken. Uiterlijk 10 augustus zal er over de uitkomst van deze melding contact met u worden opgenomen. Nogmaals mijn excuses voor de ontstane overlast.

Ik ga er vanuit u hiermee voldoende informatie te hebben gegeven.

Alle klachten die gemeld zijn door Santiago Sanchez