Klacht: Herstel etiketten

op 03 september 2018 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van PostNL

3 maanden geleden - Geachte heer Akkerman, Bedankt voor uw bericht via deze website. U geeft hierin aan dat uw post met een herstelsticker worden geleverd waardoor uw post met vertraging aankomt. Ik kan me voorstellen dat u daar niet tevreden over bent. Graag reageer ik op uw bericht. Ik wil graag voor u nagaan wat ik hierin kan betekenen. Hiervoor heb ik nog wel wat extra informatie nodig. Kunt u aangeven of er een logo van PostNL op de sticker staat? Wanneer was de laatste keer dat dit heeft plaatsgevonden? Ik zie uw reactie graag tegemoet. Met vriendelijke groet, PostNL

Reactie van de melder van de klacht W.Akkerman

3 maanden geleden - Er is een stikker 1356D5A181802 geplakt over de herstel stikker met kruisje voor herstellen aan geadresseerde.Op de eerst genoemde stikker met logo post.nl,op de tweede niet leesbaar door andere stikker.Het is medische post verzonden op 20-08-2018 en ontvangen op 30-08-2018.

Heeft op 03 september 2018 om 15:47 geantwoord

Geachte heer Akkerman,

Dank u wel voor de aanvullende info.

Ik heb voor u een melding uitgezet dat de poststukken steeds met vertraging worden bezorgd. Meer dan dit kan ik niet voor u betekenen. De reden dat een zending een herstelsticker ontvangt komt doordat het adres niet goed leesbaar is. Daarom wordt de zending handmatig gesorteerd en is er een sticker nodig.

Ik hoop dat er in de toekomst snel weer binnen 24 uur bij u bezorgd wordt.

Heeft op 03 september 2018 om 21:07 geantwoord

de adressen zijn zeer duidelijk leesbaar.Meestal betreft het medische post.

Alle klachten die gemeld zijn door W.Akkerman