Klacht: herrinnering Albeda beroeps onderwijs V.A Sluimers dossiernummer 24506092

op 01 juli 2017 over GGN Mastering Credit in de categorie Incassobureaus

na herhadelijk u een mail gestuurd te hebbem en de laatste op op 29 Januarie 2017 om 20h39 met en verhuisbericht dat we verhuist zijn naar de Seringenplatsoen 147. 2982 bj hebben wij van jullie nooit iets ontvangen…

ook is mijn vrouw op 22 Juni 2017 vrij onbeschoft ter woord bestaan door een medewerker van de Albeda Onderwijs,.die binde in toen mijn zoon het gesprek overnam

Nadat deze medewerker door mijn zoon op vloeiend Hollands is terwoord gestaan is en een excuus aangeboden is er beloofd een

nieuwe rekening te sturen van EUR 50,00 naar de Seringenplatsoen 147 in ridderkerk,
daarwachten we nu nog steeds op .
wanneerr deze rekening op de deur mat valt betalen we die..
Dde fout leg bij jullie dus aub neem die ook sportief op.
met vriendelijk
Ani Sluimers

u stuurd ons de rekening van EUR 50 en die maken wij over

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar GGN Mastering Credit over deze klacht.

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door GGN Mastering Credit in behandeling genomen

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat GGN Mastering Credit een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

GGN Mastering Credit

Heeft op 03 juli 2017 om 12:16 geantwoord

Geachte heer, mevrouw,

Dank voor uw melding. U geeft aan dat u het niet eens bent met het uit handen geven van de vordering, omdat u geen factuur ontvangen heeft. Dit bezwaar leggen wij voor aan onze opdrachtgever. Uw klacht gaat over het handelen van onze opdrachtgever en niet over ons. Ik zal de klacht op klacht.nl om deze reden sluiten. U ontvangt nog een reactie van ons over uw bezwaar.

GGN mastering credit

Alle klachten die gemeld zijn door petersluimers