Klacht: Herinneringskosten

op 07 juni 2021 over Afterpay in de categorie Betalingsdiensten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Diverse keren wordt ik door Afterpay geconfronteerd met herinneringskosten terwijl een bestelling al geretourneerd is. Artikelen gaan retour en ik krijg bijgewerkte overzichten met herinneringskosten?

Gewenste Oplossing:

Teruggave herinneringskosten

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Afterpay over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Afterpay in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Afterpay een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Afterpay

Heeft op 09 juni 2021 om 09:15 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste,

Bedankt voor je bericht.

Wij willen dit graag voor jou nagaan, echter raden wij jou dan aan om contact op te gaan nemen met onze klantenservice. Dit kan op werkdagen telefonisch tussen 09.00 uur en 18.00 uur op het telefoonnummer 020 - 7 230 27 of op het e-mailadres [email protected]

Met vriendelijke groet,
Marcella

Alle klachten die gemeld zijn door vlinder722