Klacht: herinnering porto

op 30 juli 2016 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Heb herinnering gekregen van post die ik niet verstuurd heb en ook niet gekregen heb. Moet 2euro 19 betalen en weet niet waarvoor.

gaarne bericht waarvan en waarvoor.

10 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

10 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van PostNL

10 maanden geleden - Geachte mevrouw van der Zijde, uit uw bericht begrijp ik dat u een herinnering heeft gekregen om portokosten te betalen, terwijl u niet weet waarvoor dit is. Dit is natuurlijk niet de bedoeling. Heeft u de betaalcode voor me? Dan kan ik meekijken. Graag hoor ik van u. Vriendelijke groet, Klantenservice PostNL

Bericht van PostNL

9 maanden geleden - Geachte mevrouw van der Zijde, Onlangs heeft u op deze site een klacht geplaatst. Om uw klacht goed in behandeling te kunnen nemen, hebben we aanvullende info van u nodig. We hebben u daarom een bericht gestuurd met verzoek om aanvullende informatie. Wij hebben tot nu toe geen antwoord van u ontvangen. Met vriendelijke groet, PostNL

Heeft op 04 augustus 2016 om 12:33 geantwoord

Geachte mevrouw van der Zijde,

Alle klachten die gemeld zijn door Boij