Klacht: herinnering porto

op 30 juli 2016 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Heb herinnering gekregen van post die ik niet verstuurd heb en ook niet gekregen heb. Moet 2euro 19 betalen en weet niet waarvoor.

Gewenste Oplossing:

gaarne bericht waarvan en waarvoor.

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van PostNL

10 maanden geleden - Geachte mevrouw van der Zijde, uit uw bericht begrijp ik dat u een herinnering heeft gekregen om portokosten te betalen, terwijl u niet weet waarvoor dit is. Dit is natuurlijk niet de bedoeling. Heeft u de betaalcode voor me? Dan kan ik meekijken. Graag hoor ik van u. Vriendelijke groet, Klantenservice PostNL

Bericht van PostNL

9 maanden geleden - Geachte mevrouw van der Zijde, Onlangs heeft u op deze site een klacht geplaatst. Om uw klacht goed in behandeling te kunnen nemen, hebben we aanvullende info van u nodig. We hebben u daarom een bericht gestuurd met verzoek om aanvullende informatie. Wij hebben tot nu toe geen antwoord van u ontvangen. Met vriendelijke groet, PostNL

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 04 augustus 2016 om 12:33 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte mevrouw van der Zijde,

Onlangs heeft u op deze site een klacht geplaatst. Om uw klacht goed in behandeling te kunnen nemen, hebben we meer gegevens of aanvullende info van u nodig.

We hebben u daarom twee keer een bericht gestuurd met verzoek om aanvullende informatie. Wij hebben tot nu toe geen antwoord van u ontvangen.

Wij gaan er dan ook vanuit dat uw klacht inmiddels op een ander wijze is opgelost. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL, dan kunt u altijd terecht bij onze Klantenservice: http://www.postnl.nl/klantenservice

Met vriendelijke groet,

PostNL

Alle klachten die gemeld zijn door Boij