Klacht: Herinnering Luxstyle

op 17 mei 2016 over Directpay in de categorie Betalingsdiensten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

En daar gaan we weer. Na vorige klacht in december 2015 over Luxstyle (nooit wat besteld, maar dochter van 14 zou dat gedaan hebben via een link, iedereen kan een ipnr. registreren). Aangeboden kosteloos retour te zenden van het pakket en via email op de hoogte gesteld van de reaktie van onze advocaat. Nooit meer iets van ze gehoord. Nu probeert Directpay het voor ze te innen.

Gewenste Oplossing:

Stoppen met de herinneringen. Hebben nooit wat besteld.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Directpay over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Directpay in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Directpay een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Directpay

Heeft op 18 november 2016 om 12:27 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door Fam.verschuur73@gmaill.com