Klacht: Herinnering brief als eerste brief?

op 12 december 2017 over GGN Mastering Credit in de categorie Incassobureaus

Ik heb vorige week van GGN een herinnering brief gehad over zogenaamde achterstand bij Zilveren Kruis over de premie van deze maand december.?
Na gebeld te hebben kon niemand vertellen hoe en of wat en moest ik maar betaal bewijzen sturen. Dit heb ik inmiddels al gedaan, maar vind het kwalijk dat GGN dreigd met een herinndering brief en rechtsgang terwijl ik nooit eerder een brief heb gehad en dit over een zogenaamde openstaande schuld die amper een week kan bestaan volgens de datums gezien we midden in december zitten.

Dat men zich even inzet en meewerkt in het herstellen van deze fout

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar GGN Mastering Credit over deze klacht.

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door GGN Mastering Credit in behandeling genomen

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat GGN Mastering Credit een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

GGN Mastering Credit

Heeft op 13 december 2017 om 12:37 geantwoord

Geachte heer of mevrouw, wij hebben uw bezwaar voorgelegd bij onze opdrachtgever en zijn in afwachting van een reactie van hun. Wanneer wij bericht hebben ontvangen inzake uw bezwaar dan ontvangt u hierover een schrijven van ons. Wij hopen u voldoende te hebben geïnformeerd. Met vriendelijke groet, GGN Mastering Credit

Heeft op 14 december 2017 om 06:39 geantwoord

De vraag blijft waar is de zogenaamde eerste brief en waarom krijg ik een herinnering?
Zoals gezegd schuiven jullie allie alles af maar dreigen wel met rechters en beslagen!

Alle klachten die gemeld zijn door Niks009