Klacht: Herinnering APK-Keuring

op 11 augustus 2016 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Gisterochtend ontdekte ik tot mijn stomme verbazing dat mijn Auto VANDAAG APK gekeurd moest zijn.
Ik heb geen herinnering via de post ontvangen. Heel vreemd, aangezien de RDW altijd een brief stuurt. GEEN BRIEF ONTVANGEN.
Ernstige fout van post nl. Ik moet nu wachten tot de garage tijd heeft mijn auto te keuren.
Ik ben nu ernstig gedupeerd, kan niet met mijn auto rijden terwijl ik gehandicapt ben.
In deze wijk verdwijnt regelmatig post of wordt verkeerd bezorgd. Ik heb al eerder een klacht ingediend maar er wordt niets mee gedaan.
Als de medewerkers op de Parkhof post bezorgen laten ze de fiets met posttassen onbeheerd op de Parkweg staan!!!!
Ik heb deze mensen regelmatig hierop gewezen maar ze halen hun schouders op en blijven het gewoon doen.
Het is volkomen belachelijk dat Postnl zulke medewerkers post laten bezorgen.
Ik eis een reactie op mijn klacht.

Vertel maar hoe jullie dit gaan oplossen. Gaat niet lukken

11 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

11 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Heeft op 11 augustus 2016 om 12:24 geantwoord

Geachte heer Blok,

Uit uw bericht begrijp ik dat u een poststuk verwachtte van de RDW over de APK keuring. De brief is niet bij u aan gekomen, hierdoor moet u wachten tot de garage tijd heeft om uw auto te keuren. Ik vind dit erg naar om te horen, helemaal omdat u aangeeft de auto ook echt nodig te hebben. Mijn excuses hiervoor.

Ik heb de klacht voor u uitgezet en intern wordt bekeken wat er gebeurd zou kunnen zijn waardoor u de brief niet heeft ontvangen.

Alle klachten die gemeld zijn door P.H.Blok