Klacht: Herinnering afd. porten innen

op 26 november 2014 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Hallo,

Bij deze wil ik u vragen wat er precies verkeerd is gedaan?
Waar het om gaat is een verjaardagskaart voor een vriendin van onze dochter.
Deze kaart hebben wij een postzegel gegeven van 0,44 cent.
Er wordt gesproken over portokosten die wij zouden moeten betalen van €1,80. Dit snappen wij niet!!
De betaalcode is R01.131222.004977.

Kunt u ons dit gaarne uitleggen?

Met vriendelijke groeten,

P.Paesschen

Gewenste Oplossing:

Na uitleg zullen wij een conclusie trekken.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

PostNL

Heeft op 26 november 2014 om 13:16 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer/mevrouw,

Sinds 1 november neemt PostNL ook de klachten in behandeling die op de site van Klacht.nl worden ingediend.

Omdat uw klacht al lange tijd geleden is geplaatst, gaan wij ervan uit dat deze verouderd is of op een andere wijze al is opgelost.

Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL, dan kunt u ook altijd terecht bij onze Klantenservice: http://www.postnl.nl/klantenservice

Met vriendelijke groet,

PostNL

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Alle klachten die gemeld zijn door pmcpaesschen