Klacht: Herinnering

op 30 mei 2017 over Webcasso in de categorie Incassobureaus

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Na ongeveer 8 maanden krijg ik een herinnering van dit bedrijf om een openstaand bedrag van €40,00 van Energiedirect naar mijn oude adres. Alles was allang opgelost maar ik heb inderdaad mijn rekeningen iets te laat pas kunnen betalen vorig jaar dus netjes overgemaakt. Krijg ik nogmaals een herinnering van €40,70, ga ik mailen dat dit allemaal betaald is en gelieve dossier sluiten. Betalingsbewijs gestuurd, maar nee hoor, het was 2 dagen te laat binnengekomen, dus nog een factuur van €40,70 betalen. Een stelletje oplichters zijn het.

Gewenste Oplossing:

Als ik €40,70 retour krijg en ze me nu eens met rust laten.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Webcasso over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Webcasso in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Webcasso een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Webcasso

Heeft op 06 juli 2017 om 12:24 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Heeft op 06 juli 2017 om 12:43 geantwoord

De rekening had retour gemoeten en niet innen en zeggen opgelost. Zo kan ik het ook, schofterig

Alle klachten die gemeld zijn door Mootje109