Klacht: Herhaalde verkeerde bezorging

op 28 juli 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

5 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van PostNL

4 maanden geleden - Geachte meneer Bos, Bedankt voor uw bericht. Het spijt me te moeten horen dat u al meerdere keren post voor iemand anders hebt ontvangen. Ik snap dat dit erg vervelend voor u is, en voor de geadresseerde natuurlijk ook. Mijn oprechte excuses voor het ongemak. Ik wil u bedanken voor het juist bezorgen van deze poststukken. Ik zal ervoor zorgen dat de bezorger in kwestie op deze fout wordt gewezen. Kunt u daarvoor aangeven op welke datum u dit laatste poststuk ontving? Ik zie uw antwoord graag tegemoet. Met vriendelijke groet, PostNL

Bericht van PostNL

4 maanden geleden - Geachte heer Bos, Onlangs heeft u op deze site een klacht geplaatst. Om uw klacht goed in behandeling te kunnen nemen, hebben we aanvullende info van u nodig. We hebben u daarom een bericht gestuurd met verzoek om aanvullende informatie. Wij hebben tot nu toe geen antwoord van u ontvangen. Met vriendelijke groet, PostNL

Heeft op 07 augustus 2017 om 13:20 geantwoord

Geachte heer Bos,