Klacht: Herhaalde Klacht JPS Sigaretten.

op 29 september 2011 over John Player Special in de categorie Sigaretten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Al meerdere malen contact gezocht met JPS (per brief)
1 keer antwoord, of ik een pakje sigaretten terug wilde zenden terwijl ik “barcode”had meegezonden. Sigaretten zijn
natuurlijk verbrand. Maar klacht blijft hetzelfde.
Fa. reageert traag of niet, slechte service.
Niet klantgericht bezig.(sigaretten doven telkens, zijn “lichter”qua smaak, en er zitten grote stukken tabak in verwerkt)

Gewenste oplossing

Ik heb ze gevraagd om vergoeding van 50% van de geleden schade. Laatste brief half sept. begrootte ik 60 pakjes.
Neem géén genoegen met 1 pakje gratis!
Askegels vallen op kleding en gestoffeerd meubilair.
Helft van sigaretten dooft halverwege en zijn dan NIET meer
geschikt om te roken.

Alle klachten die gemeld zijn door Punt