Klacht: Niet mijn probleem

op 05 april 2017 over Hema verzekeringen in de categorie Verzekering

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Door de zoon van een verzekeringnemer bij de Hema verzekering is een grote ruit ingegooid bij de leegstaande woning van mijn schoonmoeder. In overleg met de ouders van de veroorzaker is de schade hersteld en de factuur van de glaszetter naar de veroorzaker gezonden. Kennelijk heeft deze een aansprakelijkheidsverzekering bij de Hema-verzekeringen. Deze blijft ons nu lastig vallen en legt de bewijslast (die door de dader niet betwist wordt) bij ons neer. Zij willen dat we de schade claimen bij een eigen glasverzekering, die is er niet, zij eisen dat wij bewijzen dat er geen polis is enz enz. Al diverse malen gemeld via mail dat er geen polis is. Zij maken van het probleem van de dader ons probleem.

Gewenste Oplossing:

wanneer ze stoppen met het slachtoffer van de schade lastig te vallen. De dader heeft de schade erkend en moet de schade betalen aan de glaszetter. Niet ons probleem of hij zijn schade vergoed krijgtt

Alle klachten die gemeld zijn door alletwee