Klacht: Helppptt??

op 16 februari 2018 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Excuus ik kon u aleen via hier een bericht sturen meschien kunt u me helpen.. ik heb een pakket van ali exspres ik kreeg een bericht dat het nu in nederland is. Ik had perongeluk mijn oude adres gegeven als afgeef adres Theodorus de vriesstraat 14/ 1505AW zaandam dus mijn pakket word hier bezorgt. Ik ben vaak langs geweest om door te geven aan de nieuwe bewoners dat mijn post hier komt en of ze mij dan willen berijken maar er is nooit iemand thuis. Nu hoop ik door deze manier dat u meschien het afleveren adres kunnen wijzegen naar Straat davis 37/1505EA zaandam .hoop dat u mij kunt helpen

T.aras

Helpt

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Heeft op 16 februari 2018 om 08:51 geantwoord

Geachte heer Aras,

Dank u wel voor uw bericht op deze website. Uit uw bericht begrijp ik dat u per ongeluk uw oude adres heeft opgegeven bij een bestelling.

Dat is natuurlijk helemaal niet fijn dat dit gebeurd is. Ik kan er echter niet voor zorgen deze zending naar uw adres wordt bezorgd. Ik wil u adviseren om de track en trace code goed in de gaten te houden. Mocht de eerste bezorgpoging niet lukken dan kun u ervoor zorgen dat de zending naar een postkantoor bij u in de buurt wordt bezorgd.

Alle klachten die gemeld zijn door Tug