Klacht: Helppp… ik was het niet aan de telefoon….

op 14 februari 2018 over Puzzelbrein in de categorie Tijdschriften

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Paar weken geleden kreeg ik een gelijk een aanmaning van puzzelbrein dat ik €75 euro moet betalen, ik dacht gelijk er is iets mis want ik heb niks bestelt of ontvangen. Nou daarna na een paar dagen krijg ik ook een mailtje dat ik opeens €88 euro moet betalen, nou dus ik bel met puzzelbrein komt een vrouw aan de lijn zeg ik tegen har dat er een misverstand is want ik heb niks bestelt of ontvangen en waarom moet ik dit bedrag betalen wat is het eigenlijk ik weet niet wat puzzelbrein überhaupt is. Dus die vrouw legt uit wat het is en ik gaf als antwoord ik hou helemaal niet van puzzelen. Nou dan beweert ze dat ik het wel was aan de telefoon door de opgenomen gesprek, ik ernaar luisteren zeg ik gelijk maar dat ben ik niet dat is mijn stem niet, nou toen zei ze maar dit nummer is toch van u ik zei ja en dit e-mail is van u ik zeg ja, dus toen zei ik wacht eens ff het kan zijn dat het me zus was want zij moest op me kids toen passen en ik was buiten huis op school. Toen ik vertelde dat ik het helemaal niet wou zegt ze ja maar het is nu al te laat je kan het niet stop zetten. Toen ik aangaf dat ik dat bedrag niet ga betalen zegt ze nou dan komt u in problemen want dan komen er meer kosten bij. Ze gaf als oplossing aan om me zus te bellen en aan te geven dat zij dan die kosten gaat betalen, maar aangezien ik me zus niet kan bereiken OMDAT ZE NU IN HET BUITENLAND IS VOOR 6 MAANDEN zit ik nu opgeschept met dat bedrag. En ik kan het gewoon niet betalen als een student.!!!

Ik hoop dat jullie hiermee kunnen helpen.

Gewenste Oplossing:

Ik ben pas tevreden als ik dat niet heeft te betalen, voor iets dat ik helemaal niet heb bestelt, gehad of betaald.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 dagen geleden - Ik heb een email gestuurd naar Puzzelbrein over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door Zena Hamoui