Klacht: helpmenu

op 25 mei 2021 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Online pakket label gekocht
Ontvanger adres ingevoerd toen moest ik email invullen van ontvanger maar is een kado dus mijn emailadres ingevoerd. Verzendadres ingevoerd. Betaald geprint en wat blijkt ontvanger adres is opeens veranderd in mijn eigen adres. Dus weg geld Telefoon kost 1 euro per minuut dus dat doe ik niet dan ben ik zoveel geld kwijt ze zetten je gerust 10 minuten de wacht.

Graag geld terug het is jullie computerfout ik had ontvangeradres goed ingevuld. 3sdfc1072393861

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

DHL

Heeft op 25 mei 2021 om 13:06 geantwoord

Goedemiddag,

Bedankt voor uw bericht.

Wat vreemd dat de addressen zijn verwisseld. Wat hier precies is misgegaan is voor mij dan ook onduidelijk. U kunt hier natuurlijk een restitutie voor aanvragen via de volgende link: https://dhlparcel.nl/nl/consument/restitutie-aanvragen
Er zou vervolgens wel een nieuw label aangemaakt moeten worden.

Ons bellen kost 1 euro per gesprek. U zou in de toekomst ook contact met ons kunnen opnemen via live-chat of bijvoorbeeld social-media. Dit kan via de volgende link: https://www.dhlparcel.nl/nl/consument/support

Onze excuses voor het ongemak.

Jim
DHL Parcel Webcare.

Heeft op 25 mei 2021 om 15:07 geantwoord

De adressen zijn hetzelfde geworden van ontvanger en verzender. En denk een computerfout omdat ik mijn emailadres invoerde bij de ontvanger. I.vm een kado wilde ik haar e-mail niet invullen.Maar ja dat zou de computer toch aan moeten geven kan toch niet allebei hetzelfde adres. Iig het pakket is weg ze was jarig vandaag was een kado dus kon niet wachten tot vandaag op een ander label. Maar toe maar het gaat maar om 5 euro maar toch sonde van het geld

Alle klachten die gemeld zijn door helpmenu