Klacht: help! upc in verschrikkelijk onvriendelijk en niet behulpzaam.

op 30 september 2011 over UPC in de categorie Alles-in-1

wij hebben nu sinds mei een alles in 1 pakket met hd en eredivisie live, wij hebben sinds we dit pakket hebben nog niet een x via uoc kunnen kijken, er is een monteur geweest probleem niet opgelost ze zijn erg onbeleefd ze hebben me zelfs proberen te versieren en aangegeven dat upc boeven zijn!! als je eigen Personeel het al zegt. dus eigenlijk is de klantenservice een probleem maar het ergste dat onze tv alleen blokkerig scherm geeft je kan niet de on demand service gebruiken dan moet je elke keer je kast opnieuw opstarten je kan niet op play of pauze drukken helemaal niks doet het bij het zappen is er geen geluid, we hebben er na 17 x bellen wel genoeg van we hebben ook nog elke x 2e afspraak gemaakt dan komen monteurs te vroeg of gewoon helemaal niet. vandaar dat we daar ook geen intresse meer in hebben

ze hadden ons gezegd als er een monteur is geweest en het niet was opgelost dat we ons contract mochten open breken en nu geven ze aan dat het niet kan we zijn dus alleen te vreden als we van UPC af zijn,

Alle klachten die gemeld zijn door selmaOverbeekbloem