Klacht: help mijn bankstel is er nog steeds niet

op 25 mei 2010 over Leen Bakker in de categorie Woonwarenhuizen

Omschrijving klacht

hallo
ik heb bankstel gekocht bij leenbakker en die zeggen dat tnt post mijn bankstel zou komen brengen .
vorige eek vrijdag zo mijn bankstel erzijn ik bel op en iemand van tnt post zegt kunnen het bankstel niet vinden \
vandaag 25 mei 2010 bel ik naar klanten service leen bakker die zeggen tntpost neemt contact met u op maar weer niets gehoord
aub waar is mijn bankstel is betaald en de bezorgingskosten ook
vriendelijke groet mathilda kleijnenbreugel

Gewenste oplossing

dat mijn bankstel binnen staat
aub help mij is veel geld
en zoek mijn bankstel

Bericht van PostNL

6 jaren geleden - Hallo Mathilda Kleijnenbreugel We hebben je bericht gelezen. Het zijn de collegae van TNT Cargo en niet van TNT Post die zendingen van Leenbakker bij de geadresseerden aanbieden. Ik wil je vriendelijk verzoeken nogmaals contact op te nemen met Leenbakker en te vragen naar de verzendcode. Van de collegae van Cargo heb ik begrepen dat die of met 92 of 0 of 53 moet beginnen. Zodra je de verzendcode heb kunnen wij bij de collegae van Cargo nagaan hoe het met je bestelling staat. In de veronderstelling je hiermee voldoende te hebben geinformeerd. met vriendelijke groet Frouktje TNT Post Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door mathilda