Klacht: help

op 08 november 2010 over Starlight New Age in de categorie Internetshops - Algemeen

het ging uit met een vriendinnetje waarmee ik al heeeeel lang samen was ik kocht een liefdes ritueel en ik kreeg een geld ritueel met iets van een tekst van een engel oproepen ik veranderde het een beetje en ik zei vader in de hemel help mij na een jaar begon alle ellende ik zag geesten en geesten die in mensen hun gedaante vormde en ik hoorde stemmen ik raakte psychotisch nu 4jaar veder heb ik er nog last van ben al een aantal jaren van medicatie af maar de ggz zegt we weten niet wat er aan de hand is en af en toe is het daar ook dat ze bijvbld de toekomst vertellen ofso echt vreemd soms belt iemand mij en vraagt bijvoorbeeld autoriteit voor iets maar ik zeg ga weg laat mij met rust en dan even later belt iemand anders en dan zegt ie bijvbld zal ik j ehelpen zeg ik ja waarna ik daarna weer last van stemmen krijg onder tussen is mij auto in de fik gestoken baan kwijt noem maar op het is als een vloek ik ben overal al geweest kerken enzo maar iedereen zegt bidden maar waneer ik bid praat iets terug uiteindelijk lijkt het alsof ik lucifer ben de duivel oftewel satan terwijl ik michael heet ik weet nie wt er aan de hand is maar als ik terug kijk naar mij verleden was dit er al van kleins af aan ik zeg vaak ik ben niet gek geloof mij nou maar het is gewoon gekke hekserij of voodoo wat mij verveeld vaak wordt ook gezegd pleeg zelfmoord maar ik zeg dan ga weg idioot dat is juist wat jij wilt ik ga geen andere verdriet aan doen maar ff kort echt vervelend joh ik reis overal na toe in me eentje voor een oplossing maarjah als ik het laat rusten en gwn met de werkelijkheid bezig ben dan gaat die schaduw gwn weer voor me staan echt naar!!
ook wordt mijn geest soms uit mijn lichaam gehaald en zie ik mezelf of wordt ik na het verleden of toekomst gebracht ik heb er geen grip op alles gaat stuk

Gewenste oplossing

weet jij er een dan??

Bericht van madelief

8 jaren geleden - Leuk geprobeerd Chris :)Dit zijn jou woorden, eigenaar van starlight new age.

Alle klachten die gemeld zijn door michael.......