Klacht: Dubbele en missende producten

op 08 november 2018 over HelloFresh in de categorie Vervoersbedrijven

Beste hello fresh

Deze week heb ik mijn eerste box ontvangen en ik ben er tevreden over. De groenten en het vlees zag er vers uit, mijn complimenten!

Echter was er 1 recept met parel couscous en 1 recept met surinaamse rijst en helaas heb ik 2x parelcouscous ontvangen waardoor ik nu nog ergens surinaamse rijst vandaan moet halen. Ook heb ik een leeg zakje tijm gekregen. Ik heb er een foto van toegevoegd. Ik vind dit wel een beetje jammer, al helemaal omdat het mijn eerste keer is en een eerste indruk vergeet je niet zomaar.

Kika Lewak

Ik ben tevreden wanneer ik contact krijg met HelloFresh

5 dagen geleden - Ik heb een email gestuurd naar HelloFresh over deze klacht.

5 dagen geleden - Deze klacht is zojuist door HelloFresh in behandeling genomen

5 dagen geleden - We hebben bericht ontvangen dat HelloFresh een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

HelloFresh

Heeft op 08 november 2018 om 21:16 geantwoord

Hi Kika,

Bedankt voor je berichtje. Wat vervelend om te horen dat er producten ontbraken in jouw eerste box. Dat is niet de bedoeling, sorry hiervoor! Wanneer je dit bij onze klantenservice aangeeft, gaan we hiermee aan de slag, contacteren wij de inpakkers en kunnen we zorgen voor een gepaste oplossing.

Ik ben blij dat de producten verder vers waren en je voor het grootste deel toch tevreden bent met onze box. Wij gaan ons uiterste best doen om een goede tweede indruk achter te laten ;-)

Geniet van de box!

Groet,

Lisa

Alle klachten die gemeld zijn door Kikslewaks