Klacht: Helemaal niet bezorgd

Kimmievanhelvoirt op 08 november 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Ons pakket zou vandaag tussen 9:00uu en 21:30uu bezorgd worden en we hebben nu om 21:50uu nog niks mogen ontvangen.

Elke keer is het wat met POSTNL,
Altijd smoesjes…
Maar een keer optijd bezorgen zit er niet in.

Nu hebben ze weer het smoesje dat de track & trace niet werkte, daar kan ik dan nog een beetje begrip voor hebben….

Maar dat je pakket dan helemaal niet bezorgd word, daar zakt je broek dan toch wel vanaf.

Elke keer iets, ik zeg allemaal kappen met POSTNL.

Als de pakketten een keer optijd bezorgd worden en het bedrijf niet elke keer smoesjes hebben.
Of ze moeten allemaal maar eens een cursus klok kijken krijgen en een cursus afspraken nakomen kan ook zeker geen kwaad.

4 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

4 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Heeft op 08 november 2017 om 17:46 geantwoord

Geachte mevrouw Kuijpers,

Uit uw bericht begrijp ik dat u ontevreden bent over de pakketbezorging, omdat u uw pakket niet had ontvangen. Het spijt me om dit te horen. Graag reageer ik op uw bericht.

Hoewel we proberen om pakketten binnen één werkdag te bezorgen, lukt dit niet altijd. Pakketten worden uiterlijk binnen vijf werkdagen bezorgd. Het komt soms voor dat de bezorger zijn route niet af kan maken. Dit kan te maken met verkeersomstandigheden, weersomstandigheden of een grotere hoeveelheid pakketten die die dag bezorgd moeten worden. Ik kan hierover geen klacht indienen. Wel wil ik u mijn excuses aanbieden voor het ongemak.

Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Alle klachten die gemeld zijn door Kimmievanhelvoirt