Klacht: Hele vreemde werkwijze

op 19 juli 2017 over Webcasso in de categorie Incassobureaus

Bij Direct Pay tot 2 maal toe een betalingsregeling aangevraagd voor een schuld van 899 mbt tot Otto.

Direct Pay heeft hier nooit op geantwoord en ook telefonisch werd er niks geregeld.

Ik heb bijna iedere dag aan de telefoon gehangen om dit te regelen aangezien ik graag van mijn schuld af wil.

Plots staat er ineens een deurwaarder aan de deur van Webcasso met een dagvaarding.

Vordering verhoogd naar 1150 euro.

Binnen 5 weken betalen anders komt het voor de rechter en komen er nog 470 euro griffiekosten bij.

Webcasso is zeer mensonterend, Willen geen regeling treffen en maken de kosten alleen maar hoger.

Maar als de rechter uitspraak gedaan heeft kan ik wel een regeling krijgen zegt de meneer aan de telefoon bij webcasso.

( maar eerst moeten er dus even 650 euro aan kosten bij komen ) !!!

Dat ik voor de hoofdsom van deze vordering een betaalafspraak kan krijgen. En dat ik niet kaal geplukt wordt door een stelletje oplichters.

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Webcasso over deze klacht.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Webcasso in behandeling genomen

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Webcasso een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Webcasso

Heeft op 20 juli 2017 om 17:28 geantwoord

Heeft op 20 juli 2017 om 18:08 geantwoord

Zoals bij de meeste mensen hier een standaard antwoord .. regeling niet mogelijk en jagen de mensen op meer kosten.. Eerst de zitting en daarna een regeling ..

Alle klachten die gemeld zijn door AJ1326