Klacht: Hele dag wachten, en dan zeggen ze dat ze je gemist hebben?!

op 18 juli 2019 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Aanmelding van mijn pakket kreeg ik al vrij snel.. maar voordat er een datum voor levering op de track en trace stond, was ik 2 dagen verder. Vervolgens de hele dag thuis gewacht want na 2 dagen wachten stond dat er morgenavond geleverd zou worden. Tijdens het wachten ook contact gehad via messenger gehad, omdat ik al een onderbuik gevoel had. Staat er vervolgens ’s avonds laat dat ik mijn pakket de volgende dag ergens anders moet ophalen omdat ze me gemist hebben?!! Ik heb de hele dag thuis zitten wachten tot ze zouden komen. Ik ben niet weg geweest en ik laat het niet voor niks thuis afleveren. Ik vind het zo’n slechte service. Overigens is dit al eerder precies hetzelfde gebeurd. Mijn voorkeur gaat daarom niet uit naar DHL, toch het dit keer weer een kans gegeven en gaat het helaas weer fout. Zo woest op dit moment!

Als ze snel en wel een keer direct leveren volgens de aangegeven planning. En bovendien ze niet gaan noteren dat ze je gemist hebben. Wees dan eerlijk en stuur een bericht, of bel, dat het helaas niet meer die dag gaat lukken om te leveren.
De service kan dus ook een stuk beter. Ik word overigens gewoon na mijn bericht op messenger genegeerd wanneer ik aangeef dat ik een klacht wil indienen.

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

DHL

Heeft op 18 juli 2019 om 15:35 geantwoord

Goedemiddag,

Bedankt voor uw bericht.

U geeft aan ten onrechte een ' niet thuis' scan te hebben gekregen. Mijn excuses voor het ongemak.

Wat de reden is geweest van deze scan durf ik niet te zeggen. Het is heel goed mogelijk dat het hier om een scanfout gaat en dat de chauffeur eigenlijk ' overmacht' had moeten scannen. De zending is inmiddels weer met de bezorger mee en ik verwacht dat de bezorging ditmaal goed zal gaan.

Nogmaals mijn excuses voor het ongemak.

Heeft u vragen? Neemt u dan gerust nogmaals contact met ons op.

Hartelijke groet,

Jip
Webcare DHL Parcel Nederland

Uw bericht op Messenger wordt echter niet genegeerd. Het is momenteel vrij druk op al onze kanalen en daardoor kan het zijn dat het soms wat langer duurt voordat u antwoord krijgt. Mijn collega's zullen dus zeker uw bericht op Messenger behandelen.

Mijn

Heeft op 18 juli 2019 om 17:21 geantwoord

Adres goed noteren en zorgen voor een snelle en goede bezorging en service.

Alle klachten die gemeld zijn door P.Soer