Klacht: Hele dag voor niks gewacht

op 23 februari 2018 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

7 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van DHL

7 maanden geleden - Goedemiddag, Bedankt voor uw bericht. Op basis van uw postcode en huisnummer combinatie vind ik geen zending terug in mijn systeem. Heeft u voor mij de traceercode waar het omgaat. Deze begint met 3S, JVGL of JJD? Wellicht dat ik u aan de hand van deze informatie verder kan informeren. In afwachting van uw reactie, Met vriendelijke groet, Miranda DHL Parcel Webcare

DHL

Heeft op 23 februari 2018 om 18:31 geantwoord

Goedendag,

Wij hebben helaas geen reactie meer van u gekregen. We gaan er derhalve vanuit dat deze klacht inmiddels al is afgehandeld of langs een andere weg dan via deze website voor u in behandeling is genomen. Wij sluiten daarom bij dezen de klacht hier op de website.

U kunt na het sluiten van de klacht eventueel nog een cijfer geven en een reactie plaatsen. Mocht de klacht in feite nog niet zijn opgelost, dan kunt u contact met ons opnemen via https://www.dhlparcel.nl/nl/contact-particulier. Wij kijken dan graag alsnog of we samen met u tot een gepaste oplossing kunnen komen.

Wij hopen u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.

Met vriendelijke groet, Het DHL Parcel webcare team

Alle klachten die gemeld zijn door martijn77