Klacht: Hele dag thuis gebleven voor berzorging, DHL meldt dat ik er niet was. ONZIN!

op 18 maart 2020 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Ik was bewust gehele dag thuis gebleven voor bezorging, meerdere DHL voorbij zien rijden, op gegeven moment (terwijl ik thuis was) stond in status dat bezorger was langs geweest, maar ik heb niemand mogen zien of ontvangen. Ben huis niet uitgeweest.

Nu mag ik het pakket in een heel andere stad ophalen… Amsterdam ipv Haarle

wanneer het pakket gewoon bij mij wordt geleverd wanneer aangegeven of bij pick up point in de buurt

6 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van DHL

6 maanden geleden - Goedemiddag,Bedankt voor uw bericht. Het spijt me dat u een onterechte niet-thuisscan heeft gehad. Goed dat u het even bij ons meldt. Zou u mij het traceernummer van de zending kunnen geven? Dan ga ik met u meekijken.Alvast bedankt voor de aanvullende gegevens.Met vriendelijke groet,Jasmin Webcare DHL Parcel

DHL

Heeft op 18 maart 2020 om 12:11 geantwoord

Goedemiddag,

Enige tijd geleden verzochten wij u om aanvullende informatie, zodat wij uw klacht in behandeling konden nemen. Aangezien u niet op dit verzoek heeft gereageerd, gaan wij ervan uit dat uw vraag inmiddels is beantwoord. Is dit niet het geval? Neemt u dan gerust contact op met onze klantenservice. De contactgegevens vindt u op dhlparcel.nl onder het kopje Support.

Jasmin
Webcare DHL Parcel

Alle klachten die gemeld zijn door TVER