Klacht: Hele dag gewacht op pakket, bezorger meldt via website niet thuis

op 14 december 2017 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Op 13-12-2017 zou er tussen 8 en 18 uur een pakket worden geleverd; verzendkosten ruim € 60 !!!! Met 2 personen zijn we de hele dag thuis gebleven in afwachting van het pakket; onze voordeur zit naast het raam in de huiskamer; dat raam is 4 bij 2,5 meter; een gele bus/auto zien we echt wel voor de deur staan. Zelfs de wc zit naast de voordeur!!!! Kijk ik op de website voor track en trace tegen 15 uur; staat er doodleuk dat de ontvanger niet thuis was en dat het pakket morgen nog een keer gebracht wordt. Klantenservice gebeld en die weten natuurlijk van niks!!!!

Restitutie van (een deel van) de verzendkosten; we zijn met 2 personen thuis geweest; z.s.m. alsnog het pakket leveren, voor komen rijden, uit de bus stappen, naar de voordeur lopen en aanbellen !!!!!! Zo moeilijk is het toch verdorie niet ?????

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

DHL

Heeft op 14 december 2017 om 13:52 geantwoord

Hoi Monica,

Dat is uitermate vervelend om te horen! Ik kan me goed voorstellen dat u hiervan baalt. Ik durf niet goed te zeggen wat hier de oorzaak van is geweest. Ik zal u moeten adviseren contact op te nemen met de verzender, deze heeft namelijk de mogelijkheid om een onderzoek op te starten. Excuses voor het ongemak!

Mike

Heeft op 14 december 2017 om 16:40 geantwoord

DHL is zelf verantwoordelijk voor wat er fout gaat; de verzender heeft inmiddels wel tekst en uitleg gegeven en de zending is aangekomen. Voor mijn gevoel heeft DHL de verantwoordelijkheid van zich afgeschoven!!! De reden dat er niet geleverd is gisteren, is ook belachelijk; de bezorger zou met de oplegger niet bij ons de straat in kunnen...... de bevoorrading van de snackbar vindt plaats in onze straat en verderop zit een garagebedrijf; kunnen daar dan ook geen onderdelen bezorgd worden???

Alle klachten die gemeld zijn door Monica349