Klacht: Helaas kan ik geen 0 ster geven

Kyrat op 31 augustus 2021 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Voor de -7e keer totaal (en vandaag 2e keer in 1 week), is mijn item verkeerd gecodeerd als niet aanwezig!!

1 De bezorger heeft wederom voor de 2e keer de dichtbijziknde Dhl afhaalpunt verkeerd gekozen en in een buurt afhaalpint ervan gemaakt, wederom half uur fietsen!!!!

2 Voor de 2e keer achter elkaa moet ik mijn item ZELF afhalen terwijl ik thuis was en helaas voor jullie NIET DOOF BEN!!!

3 Jullie fouten reizen de pan uit, jukkie worden betaald om bij klant te leveren en niet dat ik ieder keer moet ophalen.

4 Jullie beloven tig keren dat het probleem niet meer zal voorkomen en julkie zogenaamd met se bezorger zal overleggen, zodat dit in het vervolg voorkomen word’BULLSHIT.L, Jullie beloften gelooft niemand meer, keer op keer verkeerd.

Willwn jullie bezorgers niet werken, lui, onderbetaald, geen probleem van mij, ontsla hem maar.

Nog nooit zo een trieste bedrijf als dhl meegemaakt.

Mensen doe geen zaken met dhl, ze bezorgen niet eens fstsoenlijk en reageren na klacht met , excuses, zal niet meer voorkomen, bla bla, allemaal bullehit.

Hoop dat dhl ooit failliet verklaard word dan heb je er wat tenminste aan!!

Dhl geen zaken mee doen, ben er klaar mee

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

DHL

Heeft op 31 augustus 2021 om 12:27 geantwoord

Goedemiddag,

Bedankt voor uw bericht.

Jeetje wat ontzettend vervelend om te horen dat de bezorging vaak niet juist verloopt en er steeds onterechte niet thuis meldingen worden afgegeven. Dit is uiteraard niet de bedoeling en het is erg naar om te horen dat dit nog steeds niet is opgelost.

Zou u ons een aantal zendingsnummers willen toesturen van pakketjes waarbij dit is voorgekomen? Wij pakken dit graag serieus op.

Excuses voor het ongemak.

DHL Parcel E-care.

Alle klachten die gemeld zijn door Kyrat