Klacht: Helaas heb ik een klacht over een buschauffeur

op 23 juli 2012 over Veolia in de categorie Openbaar Vervoer

Zojuist heb ik ook vandaag weer gebruik gemaakt van het openbaar vervoer, ik ga dagelijks met de bus heen en weer en heb er nooit klachten over integendeel zelfs.

En vandaag nam ik de bus op het centraal station(Tilburg) lijn 2 richting reeshof,naar de bushalte “proffesor cobbenhagenlaan” waar ik altijd uitstap. Nou zat deze buschauffeur te kletsen met een man die naast hem zat wat natuurlijk geen probleem is, alleen reed de buschauffeur al voorbij de bushalte waar ik uit moest stappen ondanks ik al op stop had gedrukt. Dus ik kon begrijpen dat hij zo in zijn gesprek zat dat hij misschien even niet zat op te letten dat kan iedereen overkomen. Dus ik liep naar de buschauffeur en vroeg of hij nog wou stoppen want we waren langs mijn bushalte gereden en hij keek mij aan en ging verder met zijn gesprek met die andere man, dus ik zo “pardon, zou u willen stoppen” en de buschauffeur reed onder tussen nog steeds door en zei: “mijn lampje brandt nou pas”, waarop ik antwoordde van “nee dat klopt niet ik heb al eerder op stop gedrukt, zou u dan nu willen stoppen,?” waarop hij ondertussen nog steeds doorrijdend antwoord “weet je dat wel zeker?” , ik zo: “ja dat weet ik echt zeker kunt u dan alsjeblieft nu stoppen..” waarop hij dus bijna bij de volgende bushalte stopte en nog sarcastisch zei: “nou daag he”. en zo checkte ik dus ook pas uit bij de “conservatoriumlaan”

Dit gaat om de bus die op het centraal station om ong 17.38 vetrok op maandag 23juli 2012. De buschauffeur had een zwarte zonnebril op en had zwarte korte haren.

Ik voel me beledigd door deze buschauffeur en vindt dat hij respectloos met me om is gegaan.

graag zou ik een vergoeding willen omdat ik heb uitgecheckt voor de bushalte daarna. En verder hoop ik dat jullie mij een goede oplossing kunnen biedden

Alle klachten die gemeld zijn door Dounya