Klacht: heggenschaar beschadigt Door chauffeur

op 17 juni 2016 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Man komt met zijn bus de bocht om en rijd over heggenschaar naardat ik m gewaarschuwd heb.
Zie foto’s.
Zelfde man kan ook geen hek weer sluiten na bezoek.
Fotosi kan ik laten mailen.

Gewenste Oplossing:

Tja

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van PostNL

9 maanden geleden - Geachte heer Sloots, Hartelijk bedankt voor uw bericht. Het spijt me om te vernemen dat een chauffeur schade heeft veroorzaakt aan uw eigendom. Helaas heb ik bij uw bericht geen foto’s ontvangen. Graag ontvang ik van u aanvullende informatie om hiervan melding te kunnen maken. Zou u alsnog de foto’s kunnen sturen of een omschrijving van de schade kunnen geven? Graag ontvang ik van u het kenteken van de betreffende chauffeur of de barcode van het pakket dat de chauffeur bij u heeft afgeleverd. Tevens verneem ik graag op welke datum dit is voorgevallen en hoe laat? Ook zou ik graag uw e-mail adres ontvangen. Ik zie uw reactie graag tegemoet, Met vriendelijke groet, PostNL

Bericht van PostNL

9 maanden geleden - Geachte heer Sloots, Onlangs heeft u op deze site een klacht geplaatst. Om uw klacht goed in behandeling te kunnen nemen, hebben we aanvullende info van u nodig. We hebben u daarom een reactie gestuurd met verzoek om aanvullende informatie. Wij hebben tot nu toe geen antwoord van u ontvangen. Met vriendelijke groet, PostNL

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 28 juni 2016 om 14:44 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer Sloots,

Onlangs heeft u op deze site een klacht geplaatst.
Om uw klacht goed in behandeling te kunnen nemen, hebben we aanvullende info van u nodig.

We hebben u daarom twee keer een e-mail gestuurd met verzoek om aanvullende informatie.
Wij hebben tot nu toe geen antwoord van u ontvangen.

Wij gaan er dan ook van uit dat uw klacht inmiddels op een ander wijze is opgelost.
Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL, dan kunt u altijd terecht bij onze Klantenservice: http://www.postnl.nl/klantenservice

Met vriendelijke groet,

PostNL

Alle klachten die gemeld zijn door heinosloots