Klacht: heggenschaar beschadigt Door chauffeur

op 17 juni 2016 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Man komt met zijn bus de bocht om en rijd over heggenschaar naardat ik m gewaarschuwd heb.
Zie foto’s.
Zelfde man kan ook geen hek weer sluiten na bezoek.
Fotosi kan ik laten mailen.

Tja

9 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van PostNL

9 maanden geleden - Geachte heer Sloots, Hartelijk bedankt voor uw bericht. Het spijt me om te vernemen dat een chauffeur schade heeft veroorzaakt aan uw eigendom. Helaas heb ik bij uw bericht geen foto’s ontvangen. Graag ontvang ik van u aanvullende informatie om hiervan melding te kunnen maken. Zou u alsnog de foto’s kunnen sturen of een omschrijving van de schade kunnen geven? Graag ontvang ik van u het kenteken van de betreffende chauffeur of de barcode van het pakket dat de chauffeur bij u heeft afgeleverd. Tevens verneem ik graag op welke datum dit is voorgevallen en hoe laat? Ook zou ik graag uw e-mail adres ontvangen. Ik zie uw reactie graag tegemoet, Met vriendelijke groet, PostNL

Bericht van PostNL

9 maanden geleden - Geachte heer Sloots, Onlangs heeft u op deze site een klacht geplaatst. Om uw klacht goed in behandeling te kunnen nemen, hebben we aanvullende info van u nodig. We hebben u daarom een reactie gestuurd met verzoek om aanvullende informatie. Wij hebben tot nu toe geen antwoord van u ontvangen. Met vriendelijke groet, PostNL

Heeft op 28 juni 2016 om 14:44 geantwoord

Geachte heer Sloots,

Onlangs heeft u op deze site een klacht geplaatst.

We hebben u daarom twee keer een e-mail gestuurd met verzoek om aanvullende informatie.
Wij hebben tot nu toe geen antwoord van u ontvangen.

Alle klachten die gemeld zijn door heinosloots