Klacht: Heel vaak in verkeerde brievenbus bij buren

op 30 november 2018 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Al sinds JAREN wordt onze post heel vaak niet bezorgd in onze brievenbus maar bij een meerdere van onze buren. Dan heb ik t over meerdere dagen per week. Al jaren kang!!. Al vaker melding van gemaakt maar nog steeds niet opgelost. Daardoor zijn wij regelmatig belangrijke post misgelopen met daardoor veel ergenis. Er wordt door de postbeambte gewoonweg niet goed gelezen en gekeken naar het juiste huisnummer. Een voorbeeld: huisnummer 44d22 wordt in brievenbus 42d23 gedaan. lezen zo moeilijk. Wil nu beslist oplossing hiervoor.

Gewenste Oplossing:

Dat is gewoon dat onze post in onze brievenbus komt en niet bij buren.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 30 november 2018 om 16:59 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer mevrouw,

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de bezorging van post op uw huisadres. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Het is natuurlijk absoluut niet de bedoeling dat Post bij het verkeerde huisadres wordt aangeleverd. We hebben uw klacht direct doorgegeven aan de manager van de afdeling ‘Postbezorging’ met het verzoek de betrokken medewerker(s) aan te spreken op de gemaakte fout(en). Bovendien zal hijzij erop toezien dat de bezorging van de post op uw adres wordt verbeterd. U zult verder geen reactie meer over ontvangen.

Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact op te nemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

Met vriendelijke groet,

PostNL Klantenservice

Heeft op 30 november 2018 om 20:59 geantwoord

Eerst zien dan geloven. Speelt al meerdere jaren en nog nooit opgelost.

Alle klachten die gemeld zijn door Bpopie