Klacht: Heel erg Benaadeeld door BOOKING.COM en Fiadra hotel Chios.

op 29 augustus 2017 over booking.com in de categorie Online Reisbureaus

We hebben 2 kamers voor 2 nachten geboekt bij Faidra hotel op het Griekse eiland Chios. Ingecheckt en de kamers waren goed en schoon. Na 2 minuten in het kamer hoorden we een irritant zoomende geluid die door het muren heen lijken te komen, je hoorde het overall, ook in de gang (het was zeker niet het geluid van de airco en ook niet die van ijskast).

Na een half uur van zwaar en constante irritatie, (10 aan en 2 minuten uit interval), hebben we besloten om het probleem te melden bij de manager, die beloofde er iets mee te doen maar na twee uur niets van zicht te hebben laten horen, hebben we besloten om zelf op onderzoek te gaan. Het blijkt dat de buren zware elektro motoren aan de muur te hebben bevestigd zonder mogelijke Akoestisch-ontkoppeling, en later belijkt dat de manager wel op de hoogte was en het al een tijdje afspeelde.

We maakten opnames van het geluid en lieten dit aan de manager horen. Hij bevestigde dat het geluid er was en niet goed was voor de dag/nacht rust maar dat hij er niets aan kon doen. We hebben besloten om onze boeking te annuleren en om bij een ander hotel te boeken.

We hebben dit gemeld bij de booking.com met de opname als bewijs materiaal(waar op de manager van het hotel er op te horen is, en dat hij het geluid als niet acceptabel aan vind).

We hebben bij Booking.com dit gemeld en het bewijs materiaal aangeboden. Nu heeft manager tegen Booking.com verteld dat er geen geluid er is, terwijl hij op het opname wel heeft erkend (opname hebben we in het hotel kamer gemaakt, met zijn stem en gezight, duidelijk herkenbaar).

Maar helaas bij de Booking.com hadden ze er geen gehoor naar en wilden ze niets van weten, we konden er geen review achterlaten om andere reizigers te waarschuwen over het hotel terwijl we wel moesten betalen. Bij tripadvisor website worden vergelijkbare klacten wel gemeld.

We willen een oplossing en erkenning dat er een probleem is niets valt te ontspannen in het Faidra hotel op het Griekse eiland Chiros door dat zoomende geluid.

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over booking.com

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over booking.com nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door prodders