Klacht: Heel de dag thuis

op 17 maart 2020 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Vandaag zou mijn pakketje worden thuis bezorgd met DHL. Via mailtjes was ik op de hoogte rond welke tijd deze gebracht zou worden. Helaas heb ik de hele dag thuis gewacht en niets binnen gekregen en aangezien iedereen bij ons nu thuis zit door het corona virus kan het ook niet zo zijn dat ik ze net gemist heb. Vervolgens krijg ik net (in het begin van de avond) een mailtje van DHL dat ik niet thuis was. Dit klopt dus niet! Dit heb ik wel vaker meegemaakt met DHL. Ik vind dit een erg slechte service!

Als de bezorger gewoon aanbelt ipv niet langskomen en zeggen dat je niet thuis bent.

6 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

DHL

Heeft op 17 maart 2020 om 13:16 geantwoord

Goedemiddag,

Bedankt voor je bericht. Ik denk dat je in dit geval je pakket van Goodiebox bedoeld? Wat vreemd dat niemand iets heeft gehoord of gezien inderdaad. Ik kan helaas niet herleiden wat er in dat geval exact mis kan zijn gegaan. Hoe dan ook, mijn oprechte excuses hiervoor! Volgens mijn gegevens ligt je pakket nu voor je klaar bij DHL Service Point Albert Heijn Kaatsheuvel Gasthuisstraat 124.

Ik hoop je bij deze voldoende te hebben geïnformeerd.
Nikki
Webcare DHL Parcel Nederland

Alle klachten die gemeld zijn door Annetslik