Klacht: heb u een momentje?……..

op 27 september 2011 over KPN Internet in de categorie Internetproviders

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

– je geeft via de site van KPN een verhuizing door per 1 november
– je krijgt bericht via de mail dat je teruggebeld wordt
– je wordt teruggebeld, aardige dame……. “ik ga het voor u regelen, u krijgt een bevestiging”
– binnen 5 minuten krijg je mail: DE bevestiging dat je PER 11 oktober verhuist…..
… – NEEEEEEEEEE, da’s nie goed….je belt klantenservice…… 10 minuten wachten……niemand
– je stuurt een klacht…… geen reactie……
– je belt opnieuw met klantenservice: eindelijk iemand aan de lijn…… verhaal uitgelegd….”ik ga het checken”…..dus u wilt per 11 november verhuizen? Neeeeeeej, het is wel heel moeilijk zeg ik.
– juffrouw zegt: “ik check alleen even of het klopt”.
– ik: hoe bedoelt u? ik zeg 1 november en u maakt er nu alweer 11 november van….
– ze zegt: ik ga het even checken….heeft u een momentje?
– dat heb ik eigenlijk niet, immers 10 ct per minuut mevrouw! maar kan niet meer antwoorden. KLIK……weg
– GOEDENAVOND….KPN bla bla bla met die en die…waar mee ken ik u van dienst zijn
– ik snap er niks meer van… had net al iemand aan de lijn.
– ja maar er is zo’n lange wachtrij….
– maar ik word al geholpen……..
– HIJ: waar kunnen we u terugbellen? Heeft u een mobiel nummer?
– bel me nou gewoon op DIT nummer…. “dat kan ik hier niet zien mevrouw, u belt met de receptie! bla bla bla……. DIT IS TOCH DE KPN??
– KLIK……….en nu maar wachten…

Gewenste Oplossing:

dat ik een bevestiging die klopt en dat ik niet een nieuw contract krijg (omdat het huidige product dat ik afneem, niet meer bestaat) anders zit ik er weer 12 maanden aan vast....

Alle klachten die gemeld zijn door wiwawilma