Klacht: Heb inmiddels een vriend gevonden wil me afmelden

op 16 oktober 2011 over Badoo.com in de categorie Datingsites

Bericht van Badoo.com

6 jaren geleden - Beste Evaline, Heeft u het over het Superkrachtenabonnement? Hoe heeft u betaald? Het Superkrachtenabonnement kost €1,50 per 5 dagen voor Nederlands klanten en €2 per week voor Belgische klanten als u het per sms activeert, of €8,49 per maand als u het via PayPal of uw creditcard/bankrekening activeert. U kunt er ook voor kiezen om per 90, 180 of 360 dagen te betalen. Dit abonnement wordt automatisch hernieuwd maar is ook gemakkelijk weer op te zeggen. U kunt uw abonnement stopzetten door "STOP" te sms-sen naar het activatie-smsje (als u zich per sms heeft geabonneerd), of als u via PayPal/iDeal/creditcard heeft betaalt, dan kunt u altijd uw betalingsmethode zien en wijzigen (en verwijderen) in uw "Instellingen" en dan door te klikken naar "Betalingsinstellingen". Als u zich via Apple heeft geabonneerd dan zult u dit via Apple moeten annuleren omdat zij in dit geval uw abonnement beheren. U kunt dit doen door naar uw account in de "Store" (van iTunes) te gaan. Daar kunt u uw abonnement stopzetten indien gewenst. We horen het graag als u verdere vragen heeft! Met vriendelijke groet, Badoo Klantenservice

6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Badoo.com in behandeling genomen

6 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Badoo.com een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Badoo.com

Heeft op 18 oktober 2011 om 12:13 geantwoord

De klant van abonnement- en opzeginformatie voorzien.

Alle klachten die gemeld zijn door Evaline Groen