Klacht: heb geen hotelkamer geboekt,via internet!

op 12 juli 2012 over Hotelkamerveiling.nl in de categorie Vakantie Veilingen

ik kreeg een mail van hotelkamerveilingen.nl,dat ik een hotel had geboekt in indonesie op bali,voor 8 dgn.
deze heb ik niet geboekt,maar toch moet ik betalen zeggen ze.
ik heb nu een brief gekregen van intrum justitia incasso,dat ik moet betalen,anders gaan ik process kosten betalen.
ik ben het daar niet mee eens,en heb hotelkamerveilingen.nl ook al gemailt dat dit niet klopt.
verder ga ik deze kosten,en dergelijke niet betalen.iemand moet op mijn account zijn geweest,want als ik iets bestel dan betaal ik het wel.

ik ben tevreden,als hun zeggen dat het niet klopt en dat ik de kosten niet hoef te betalen.anders ben ik nergens tevreden over.ook hotelkamerveilingen.nl reageert nergens op,en dat vindt ik ook zo raar.

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Hotelkamerveiling.nl in behandeling genomen

Hotelkamerveiling.nl

Heeft op 17 juli 2012 om 09:45 geantwoord

Geachte heer Schmitz,

Bedankt voor het melden van uw klacht, hierdoor stelt u ons in staat om onze producten en dienstverlening te verbeteren. Wij vinden het vervelend om te horen dat u onze eerder gestuurde reactie per e-mail niet heeft ontvangen. In ons systeem zien wij dat wij op 12 juli een e-mail van u hebben ontvangen omtrent de gewonnen veiling in uw account. Deze e-mail hebben wij een half uur later beantwoord.

Wij hebben gisteren telefonisch contact met u gehad omtrent uw klacht, waarbij wij u, uit coulance, hebben aangeboden de gewonnen veiling eenmalig kosteloos te annuleren. Tevens hebben wij u aangeraden om uw account goed te beveiligen door bijvoorbeeld uw wachtwoord aan te passen.

Wij hopen u hiermee een passende oplossing geboden te hebben en u wederom te mogen begroeten op onze website.

Met vriendelijke groeten,

Webcare HKV
Onze klantenservice is 365 dagen per jaar bereikbaar, doordeweeks van 08.30 tot 21.00 uur en in het weekend van 10.00 tot 18.00 uur.
Op feestdagen zijn wij open van 11.00 tot 17.00 uur.
U kunt ons telefonisch bereiken via 0900-0788 (€ 0,25 p/m) of door een e-mail te sturen naar service@hkvwebcare.nl

5 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van Hotelkamerveiling.nl beoordeeld.

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Hotelkamerveiling.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Alle klachten die gemeld zijn door