Klacht: Heb de aangegeven tijd gewacht

op 11 mei 2017 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Hallo.
Ik had een pakketje besteld en ze zouden tussen 18:00 tm 19:00 bezorgen. Heb de aangegeven tijd plus een uur erna gewacht en er is niemand komen opdagen. Gordijnen stonden open maar er is niemand langs gekomen.

Hoop dat er wat aan gedaan kan worden

Gewenste Oplossing:

Ik hoop dat er excuses worden gemaakt en een eventuele vergoeding zou ook geweldig wezen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 11 mei 2017 om 14:09 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedemiddag,

Bedankt voor uw bericht. Uw zending van DHL Parcel stond gisteren gepland voor levering tussen 14:00 en 18:00. Tot onze spijt hebben wij uw leverpoging moeten uitstellen door een overmachtssituatie.
Uw zending is om die reden doorgepland naar levering op 11 mei. Uw zending is inmiddels bij u geleverd.

Excuses dat u langer op uw pakket heeft moeten wachten.

Met vriendelijke groet,

Miranda
DHL Parcel Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door Kerengek