Klacht: hd zenderpakket, maar decoder nooit gekregen.

op 26 september 2011 over Canaldigitaal in de categorie Alles-in-1

Hallo, in Februari zijn wij gebeld door canaldigital voor de aanbieding: HD-zenders (eerste 3 mnd gratis) incl. gratis decoder.Hier zijn wij op ingegaan. Het abonnement is per april verhoogd, maar een decoder hebben wij niet gezien. Bij telefonische navraag kregen wij als antwoord “het is erg druk mevrouw u moet nog even geduld hebben” Nu een half jaar later (erg veel geduld)weer gebeld. Volgens de klantservice zouden wij alleen het HD-zender pakket hebben bestelt en dat wij die ook al een half jaar konden ontvangen. Mijn vraag waarmee ik die dan moest ontvangen en dat het heel logisch was dat ik op z`n ontvanger zat te wachten werd geantwoord;”we snappen uw probleem en frustratie mevrouw, maar ik kan niets voor u doen,u moet een brief schrijven naar het hoofdkantoor”.

Ook het afzeggen van dit zenderpakket was onmogelijk tot eind van dit jaarabonnement 2012.
Zelfs de voice recording konden ze niet afluisteren.
Waar is dan toch die klantenservice voor? Wij raken er alleen maar meer door gefrustreerd!!!

Zelfs naar meerdere malen aangegeven te hebben dat onze naam niet goed op hun informatie staat, blijft ook dit ongewijzigt.

Gegroet, weer een gedupeerde (50 plusser).

Canaldigitaal service zou eens meer moeite moeten doen om klanten te helpen en niet van kastje naar de muur sturen.
Luister naar de voice recording wat er is afgesproken en kom je beloftes na. Laat ons niet doorbetalen totdat dit probleem is opgelost.

6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Canaldigitaal in behandeling genomen

6 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Canaldigitaal een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Canaldigitaal

Heeft op 27 september 2011 om 14:53 geantwoord

We hebben u zojuist telefonisch gesproken en aangegeven dat uw melding is opgelost.

Nogmaals excuses voor het ongemak.

WebCare CanalDigitaal

Alle klachten die gemeld zijn door willemien en theo