Klacht: HD receiver beloofd, alleen een hogere rekening ontvangen

op 03 november 2011 over Canaldigitaal in de categorie Alles-in-1

Ik kreeg een mooie aanbieding waarbij ik een mooie HD Receiver zou ontvangen. Deze is nooit geleverd. Later kreeg ik te horen dat er een fout was gemaakt en dat ik deze aanbieding nooit had mogen krijgen???
Geen probleem maar nu betaal EURO 23,90 i.p.v 9,95.
Ik heb al eens een klachtbrief geschreven en het zou worden opgelost
Maar nu zijn we weer een half jaar verder en er gebeurt helemaal niets.
Lekker “Easy Money” Ik betaal nu niet meer en kijk eens hoe snel daar op wordt gereageerd.

Niks ontvangen is niks betalen. Gewoon weer terug naar de situatie van voor deze nachtmerrie.

6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Canaldigitaal in behandeling genomen

Bericht van Canaldigitaal

6 jaren geleden - CanalDigitaal heeft regelmatig acties voor haar abonnees. Zo heeft u in december 2010 gebruik gemaakt van een actie, waardoor u voor een gereduceerd tarief naar de zenders van Eredivisielive kon kijken. Acties worden schriftelijk bevestigd. Helaas is er niets bekend over een actie waarbij er een gratis satellietontvanger geleverd zou worden. Wat dat betreft kunnen wij verder niets voor u doen. Mocht u geen gebruik willen maken van het Eredivislive-pakket, dan is het mogelijk om het zenderpakket telefonisch opzeggen via 0900-9323 (15 eurocent p.m.) Excuses voor eventueel ongemak. Met vriendelijke groet, WebCare CanalDigitaal

Bericht van Sipke

6 jaren geleden - Eindelijk de lang verwachte reactie: Helaas is er niets bekend over een actie waarbij er een gratis satellietontvanger geleverd zou worden. Wat dat betreft kunnen wij verder niets voor u doen. Oh, nou dan zullen het wel de lijm van het bandenplakken zijn geweest. Wat ik wel heb gekregen is eredivisielive nooit geweten nooit gebruikt ook nog. Maar dat ga ik dan maar opzeggen. Zo pakken ze wel mooi 11 maanden x € 14,-= € 154,- 11 maanden wachten op een reactie, Tis wel binnen het jaar zal ik maar zeggen. Oh ja, en excuses voor het eventuele ongemak. Dus wel een reactie maar totaal geen actie. Ik stop hier geen tijd meer in en dat is ook net wat ze willen.

4 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Canaldigitaal een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Canaldigitaal

Heeft op 28 november 2013 om 12:13 geantwoord

Beste,
Deze klacht is van ruim een jaar geleden en om die reden sluiten wij deze af.
Mocht u nog vragen hebben dan kunt u contact opnemen met onze klantenservice telefoonnummer 0900-9323 (15 ct per minuut).
Webcare Team CanalDigitaal

Alle klachten die gemeld zijn door Sipke Dijkstra