Klacht: Harteloze acties in tijden van crisis

Ik ben helaas getroffen door het corona virus en hier al drie weken flink ziek van. In die weken hebben ik en mijn vriend niet kunnen werken waardoor het inkomen drastisch tekort schoot. Om dit aan te vullen besloot ik mijn vakantiegeld op te nemen om op die manier de huur te kunnen betalen, en boodschappen te kunnen doen. Helaas besloot over de vest bijna alles in beslag te nemen waardoor ik alsnog in de problemen kom. Toen ik hierover belde en uitlegde dat ik het geld echt heel hard nodig had om verdere schulden te voorkomen gaven ze aan dat dat niet hun probleem was.

Ik wil (het grootste deel van) mijn vakantiegeld terug om de huur te kunnen betalen en boodschappen te kunnen doen. Een beetje medeleven in deze tijd zou wel gepast zijn.

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Gerechtsdeurwaarderskantoor Over de Vest te Zoetermeer

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Gerechtsdeurwaarderskantoor Over de Vest te Zoetermeer nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Jolinevo