Klacht: klacht over levering

op 16 november 2009 over Hardware.nl in de categorie Internetshops - Computers en accessoires

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Dit product eind september besteld bij HArdware.nl. En betaald. Ondanks diverse toezeggingen niet ontvangen. Volgens deze leverancier ligt het probleem bij de transporteur. Ik heb echter nooit een berichtje gehad dat ie aan de deur zou zijn geweest. We zijn nu 7 weken verder en ik weet niet hoe ik met dit bedrijf afspraken kan maken te leveren waar ik recht op heb.

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Hardware.nl in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Hardware.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Hardware.nl

Heeft op 18 oktober 2011 om 10:06 geantwoord

Geboden Oplossing:

Klant heeft dit product geannuleerd. Wij hebben hem een waardebon met een extra bedrag aangeboden.
Hij heeft deze toen aangenomen en daar een nieuwe bestelling voor geplaatst.

Alle klachten die gemeld zijn door A.Gertenbach