Klacht: Hardware is teruggestuurd, uitbetaling van de borg blijft uit

op 15 augustus 2016 over Fiber Nederland in de categorie Alles-in-1

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb mijn internetdienst bij Fiber opgezegd. Hierdoor moet ik de hardware terugsturen. Dit heb ik gedaan, afleverbewijs heb ik van POSTNL gekregen, en middels de track&trace kan ik het pakketje volgen, deze is afgeleverd bij Fiber NL.

Echter ontkent Fiber NL de hardware te hebben ontvangen en schakelen een incassobureau in, in plaats van het uitbetalen van mijn borg.

Gewenste Oplossing:

Ik ben tevreden als mijn borg van €49.- z.s.m. word uitbetaald en dat het incassobureau word terug geroepen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Fiber Nederland

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Fiber Nederland nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Sander Nijmeijer