Klacht: Hard stenen plint van de muur afgereden

op 12 maart 2020 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Afgelopen maandag 2.3.2020 zijn 2 mederwerkers van DHL pakketten komen afleveren bij Roooms en AMR ICT.
Ze hebben met hun palletwagen de plint van de muur afgereden.
Ze kwamen namelijk niet verder omhoog met hun palletwagen en hebben geprobeerd de bocht te maken en hebben hierbij de hard stenen plint van de muur afgereden. Ik stel DHL aansprakelijk voor deze gemaakte schade.

Gewenste Oplossing:

Wanneer de hard stenen plint netjes wordt bevestigd aan het muurtje.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 12 maart 2020 om 11:49 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedemiddag,

Bedankt voor uw bericht. Het spijt me dat er schade is ontstaan bij het leveren door ons. Uiteraard hebben we hier een goede procedure voor. Via onze website kunt u de schade, inclusief foto's, bij ons melden.
Dat kan via de volgende link: https:www.dhlparcel.nlnlschade-bij-voorval.

Mocht u hier nog vragen over hebben dan kunt u deze stellen aan onze klantenservice:
https:www.dhlparcel.nlnlconsumentsupport

Met vriendelijke groet,

Jasmin
Webcare DHL Parcel

Alle klachten die gemeld zijn door Roooms